Guest MarcusRombo Posted April 11, 2005 Posted April 11, 2005 (edited) LÅTNAMN: Motion ARTIST/GRUPP: Comodín GENRE: Techno INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STORLEK: 4,97MB STATUS: Färdig LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Edited April 12, 2005 by MarcusRombo
herwhisper Posted April 11, 2005 Posted April 11, 2005 Länkarna på sidan som kommer upp funkar inte. 🙁
Lindeberg Posted April 11, 2005 Posted April 11, 2005 Skitbra! Smäll på lite bas (kicken är lite klen) så är du hemma.
Guest MarcusRombo Posted April 11, 2005 Posted April 11, 2005 Länkarna på sidan som kommer upp funkar inte. 😎 http://weldion.org/~marcusrombo/motion/ kika där istället 🙂
Cloudsurfer Posted April 14, 2005 Posted April 14, 2005 Kicken är superb, styrks upp skitbra med alla percs, percsen är totalt asgrymma. sköna stabs, sköna småbreaks, det är just detta jag älskar med techno. extremt bra stabs, fyfan. Byggs på med percs och låter kanon, avslutet är fint. Extremt fint proddat. Skulle lätt kunna vara press aktuellt om du frågar mig. Keep on Bangin' mate!
Guest MarcusRombo Posted April 19, 2005 Posted April 19, 2005 Kicken är superb, styrks upp skitbra med alla percs, percsen är totalt asgrymma.sköna stabs, sköna småbreaks, det är just detta jag älskar med techno. extremt bra stabs, fyfan. Byggs på med percs och låter kanon, avslutet är fint. Extremt fint proddat. Skulle lätt kunna vara press aktuellt om du frågar mig. Keep on Bangin' mate! Tack så mycket! 😄
Chriskooh Posted April 19, 2005 Posted April 19, 2005 Svin bra! Ring Carl Cox han skulle spela den direkt! Jävlar vad det svänger
Guest MarcusRombo Posted April 21, 2005 Posted April 21, 2005 Svin bra! Ring Carl Cox han skulle spela den direkt! Jävlar vad det svänger Thanks. Har för mig att Carl börjat blir lite mjukare i sin smak
SLC-trax Posted April 23, 2005 Posted April 23, 2005 Bra! men jag vill nog ha lite mer riv och ilska, och mer bas 😛
Guest MarcusRombo Posted April 25, 2005 Posted April 25, 2005 Bra! men jag vill nog ha lite mer riv och ilska, och mer bas 😲 Mer ilska och mer bas blir det på resten av demon jag jobbar på!
Recommended Posts