Jump to content
Annons

hitta musiker

Recommended Posts

supinum (oregistrerad)
Postat

FörlÄt om jag Àr grovt offtopic hÀr men jag vet inte var jag lÀmpligen slÀpper en sÄn hÀr postning:

Var letar man lÀmpligen efter musiker, band, grupper för konserter?

NĂ„gon som kan tipsa om en trubadur eller duo med god publikkontakt? VĂ€ldigt gĂ€rna i krokarna av smĂ„land/Östergötland.

mvh David

Annons
Postat

NĂ€r man sjĂ€lv Ă€r musiker sĂ„ Ă€r ens vĂ€nner oftast detsamma 😄

Det brukar jÀmt gÄ till sÄ att man frÄgar runt sina kretsar och det brukar funka.

En bekant till mig slÀpper bla sin andra skiva nu snart. Och han hittade mig pÄ sÄ vis. SÄ jag blir hans följeslagare nu fram tills turnen Àr klar.

Jag har sjÀlv blivit uppraggad frÄn konserter osv. som ocksÄ lett till rÀtt seriösa saker.

En duo som jag kĂ€nner till heter Ikka och fredrik. 😄 Det Ă€r jag och en som heter angelica som sjunger sockersött!!! 😼

Vi spelar rĂ€tt mycket. VĂ„rat nĂ€sta gig Ă€r pĂ„ torsdag fast.. Vi bor ju i VĂ€stra Götaland 😛

maxmaxmax (oregistrerad)
Postat

hur mÄnga band har man inte ( iallafall för stunden ) startat pÄ efterfesterna.

"ohfasen, sÄ du spelar bas?..."

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.