supinum (oregistrerad) Postat 10 april 2005 Postat 10 april 2005 FörlĂ„t om jag Ă€r grovt offtopic hĂ€r men jag vet inte var jag lĂ€mpligen slĂ€pper en sĂ„n hĂ€r postning: Var letar man lĂ€mpligen efter musiker, band, grupper för konserter? NĂ„gon som kan tipsa om en trubadur eller duo med god publikkontakt? VĂ€ldigt gĂ€rna i krokarna av smĂ„land/Ăstergötland. mvh David
red_house_painter Postat 10 april 2005 Postat 10 april 2005 NĂ€r man sjĂ€lv Ă€r musiker sĂ„ Ă€r ens vĂ€nner oftast detsamma đ Det brukar jĂ€mt gĂ„ till sĂ„ att man frĂ„gar runt sina kretsar och det brukar funka. En bekant till mig slĂ€pper bla sin andra skiva nu snart. Och han hittade mig pĂ„ sĂ„ vis. SĂ„ jag blir hans följeslagare nu fram tills turnen Ă€r klar. Jag har sjĂ€lv blivit uppraggad frĂ„n konserter osv. som ocksĂ„ lett till rĂ€tt seriösa saker. En duo som jag kĂ€nner till heter Ikka och fredrik. đ Det Ă€r jag och en som heter angelica som sjunger sockersött!!! đź Vi spelar rĂ€tt mycket. VĂ„rat nĂ€sta gig Ă€r pĂ„ torsdag fast.. Vi bor ju i VĂ€stra Götaland đ
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 10 april 2005 Postat 10 april 2005 hur mÄnga band har man inte ( iallafall för stunden ) startat pÄ efterfesterna. "ohfasen, sÄ du spelar bas?..."
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.