Jump to content
Annons

Elektronisk dansmusik


slindros (oregistrerad)

Recommended Posts

slindros (oregistrerad)

Hej på er!

Kille på 24 år som har haft ett stort intresse för dansmusik och allt som kommer därtill ett par år. Detta intresse har nu gått vidare till att producera egna tracks med inslag av House/Techno.

Hade varit kul o höra vad ni likasinnade tycker om mina grejer. Så för och hålla de enkelt så ger jag er min soundcloudsida:

Tack för mig!

Redigerat av slindros
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Annons

Tycker det låter riktigt bra. Skön blandning mellan tech-house, dub, och techno. Hörs att du lagt ner tid på låtarna och att du e DJ. Svänger riktigt bra. 🙂

edit: Är "Dolket" egna låtar eller är det en mix? Eller är det översta låten som är din egenproducerade?

Redigerat av Cathrine
Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det också det låter bra, perfekt musik för en klubb! Om du vill förbättra något så kan du nog jobba på mixing/mastering, och få det att låta lite klarare, och jag vet att det är svårt att få en mix att låta perfekt(har aldrig lyckats med det själv) men utöver det tycker jag den är bra gjord 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

slindros (oregistrerad)

Tycker det låter riktigt bra. Skön blandning mellan tech-house, dub, och techno. Hörs att du lagt ner tid på låtarna och att du e DJ. Svänger riktigt bra. 🙂

edit: Är "Dolket" egna låtar eller är det en mix? Eller är det översta låten som är din egenproducerade?

Tackartackar! 🙂 Allt förutom Oskrivet 5 mixen är producerat av mig själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

slindros (oregistrerad)

Tycker det också det låter bra, perfekt musik för en klubb! Om du vill förbättra något så kan du nog jobba på mixing/mastering, och få det att låta lite klarare, och jag vet att det är svårt att få en mix att låta perfekt(har aldrig lyckats med det själv) men utöver det tycker jag den är bra gjord 🙂

Jag håller med dig. På vissa håll brister det i mixandet, men de e sånt man får öva och öva på. Ska ta mig tid och lyssna på dina grejer och återkomma med feedback nu i helgen.

peez

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle vara till stor hjälp, behöver höra vad som kan förbättras! Ingen annan har ju kommenterat låten som jag laddade upp för några dagar sedan... 🙁. Har dock bara laddad upp en låt här och på soundcloud, så det är inte mycket du behöver lyssna på!

piz

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 4 månader senare...
  • 2 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...