Jump to content
Annons

Gratis sampler till Cubase


Nikolaus

Recommended Posts

Annons

Tunnsått på den fronten. FXP är Steinbergs effekt-format, som kan läsas av vissa andra program med. EXS är för Logics EXS och NKI är Native Instruments Kontakt. Den enda som täcker alla tre är nog Native Instruments Kontakt Player. Den är gratis, för mac och finns som VST.

Om du inte har sparat samplingsprogrammen med fil-komprimering, så har du ju ljudfilerna liggandes i det öppna, intill sampler-filen. Då kan du dra in dom i valfri sampleplayer och göra egna program efter behov och kompatibilitet. Då slipper du vara beroende av vilka program som kan läsa vissa filer. (Såvida det inte rör sig om tusen program då 😛)

Redigerat av Signia
Link to comment
Dela på andra sajter

Har du aktiverat Kontakt player 5 i service center?

Den ska vara helt gratis om du inte laddar in Demo-content från dem. Nu är jag inte helt hundra om de ändrat proceduren men alla deras produkter måste registreras via Service center ( som ska installeras samtidigt som Playern)

Redigerat av Lundin
Link to comment
Dela på andra sajter

Går jag in i Service Center är den aktiverad.

Blir nog att köpa då det verkar vara en vettig sampler.

Har jag fattat rätt att Kontact 5 ingår i den här Bundlen (Full)? Länk

Kan man handla direkt från NI website. Det står "Product Box" vilket jag tolkar som att de ska skickar skivor. Kan man handla hos svensk leverantör till samma pris alt onlineversion?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...