Jump to content
Annons

otrevligt det var då.


merbid

Recommended Posts

Annons

Nu har jag ingen aning om vad du skrivit, när du skrev det eller till vem du skrev det, men som det sagts tidigare......det kan vara svårt att avgöra vad som är skämt och vad som är allvar här på nätet.........därav vikten att vara ÖVERTYDLIG när man skämtar......använd massa smilies och vifta gärna med "SKÄMT"-flaggan.....!

Är man 100 pers, och en skriver ett skämt, kan man ge sig fan på att det åtminståne är en som inte förstår det och lackar ur för att man touchar något känsligt hos denne person.

Å andra sidan vet jag att vissa anser att det är en del av charmen med nät-forum............man kan väl kanske vrida och vända på det hur som helst....

Redigerat av Mr Keys
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag skrivit, när du skrev det ...du skrev det, men som det sagts tidigare......är allvar här på nätet... därav vikten att ..vifta gärna!

Är man fan på ...en som inte ..lackar ur för ..andra sidan vet jag att en del av charmen med nät-forum.. och vänta på det hur som helst....

ja

Link to comment
Dela på andra sajter

😱

Inte vet jag..vad jag vet använde jag just ovanstående smiley lite klantigt i ett annat sammanhang....

..men jag tror inte att det var det som föranledde skapandet av denna tråd 😎

Redigerat av demoniqus
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...