allansson Postat 6 april 2005 Postat 6 april 2005 tÀnkte bara sÀga hej, och informera er om att min grupp Audiokarma har haft som projektarbete att göra ett album. Det Àr nu klart och det finns att lyssna pÄ soundclick.com
Lundin Postat 6 april 2005 Postat 6 april 2005 NĂ€r du Ă€ndĂ„ Ă€r hĂ€r kan du ju göra en medlemspresentation ocksĂ„ đ ..ehmm..VĂ€lkommen hit i förskott
android Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 Hejhej! ..och, jo, en medlemspresentation blir liksom lite mer utav en presentation om man verkligen presenterar sig.... đł
allansson Postat 7 april 2005 TrĂ„dstartare Postat 7 april 2005 ehhh... jo jag förstĂ„r att jag gjorde lite fel, men jag gick mest in hĂ€r för att presentera min musik... men om ni verkligen vill veta sĂ„ hĂ€r Ă€r en kort presentation: Ă€r född och uppvĂ€xt i en by som heter Ramsberg, vilken ligger ca sju mil frĂ„n Ărebro. Jag spelar gitarr och sjunger. Lyssnar helst pĂ„ Springsteen, Nirvana, Radiohead, Dylan, etc. Drömmer för nĂ€rvarande om ett eget band, men i brist pĂ„ bĂ€ttre sitter jag hemma med reason och cubase pĂ„ en gammal sunkig dator som knappt orkar starta upp programmen.
android Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 Aaah, that's better... đ Alltid trevligt att fĂ„ ett litet hum om vilka det Ă€r som Ă€r hĂ€r.
Per_a_55 Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 Huvudsaken Àr vÀl att DU startar upp.... VhÀlkommen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.