Burnin Sven (oregistrerad) Postat 27 mars 2014 Postat 27 mars 2014 Nettonet säljer en två meters för 99 spänn men den finns eller fanns bara kvar i två av deras butiker i går. Annars är det elgiganten som har bäst pris. Det är lite löjligt då dom säljer en belkin kabel på en meter också som är mycket dyrare än apples två meter men såna är dom.
rainydays Postat 27 mars 2014 Postat 27 mars 2014 Tack för tipset! Tveksamt om jag har vägarna förbi Kristianstad innan de tar slut, men man kan ju hoppas. 🙂
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 27 mars 2014 Postat 27 mars 2014 (redigerat) Fanns i Ullared också om det är närmare. Men dom håller tydligen på att fasa ut den så det är nog begränsat anfal kan jag tro. Själv åkte jag glad i hågen till linköping för jag hade sett dagarna innan att den skulle finnas där men det var tji den var slut. Men som sagt elgiganten har bästa pris på en äkta apple sladd som jag har hittat i alla fall. Den funkar kanon på min nya hackmac så det blev äntligen lite leka och testsända till youtube med min black magic ultrastudio minirecorder och min pocket cinema camera. Redigerat 27 mars 2014 av Burnin Sven
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.