Luke Rhinehart (oregistrerad) Postat 10 mars 2004 Postat 10 mars 2004 Hej! Jag undrar om någon har ett tips på något användarvänligt program att sampla med? Jag skulle både vilja sampla partier av låtar och enskilda instrument/röster. Någon som kan hjälpa mig?
Lundin Postat 13 mars 2004 Postat 13 mars 2004 Gratis eller Dyrt? Jag kan bara rekommendera ett program som har växt sig starkt genom åren: Wavelab 4 tidigare körde jag Soundforge ( från version 5 tappade dom mitt förtroende ) Cooledit 2000? tror jag det heter, har aldrig provat.. sedan finns det en uppsjö av gratisgrejer av mer eller mindre vettig kvalitet det är bara att värma upp bredbandet och tanka hem DEMO's och gratisprylar o kolla... här är en länk till K-v-R, där du hittar en massa roliga grejer http://www.kvr-vst.com/ God lucka /D
Linus Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 ...på BUMP-turné 😱 Audacity är gratis och rätt trevligt. Finns för de flesta OS.
Lonian Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 Jag diggar Cooledit starkt. Finns en rad effekter där också, samtidigt är det väldigt lätt använt.
Murdock Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 Det är bara att skriva ner alternativen och kasta tärningen vettu. =]
mornel Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 Gaah! Jag blir galen på dessa bumpar. Ni som skrivit i den här tråden: ta en titt på när originalinläggen i en tråd är skrivna och vad andra har svarat innan er, så kan vi låtar fullständigt onödiga trådar dö, även om Linus har roat sig med att bumpa dem.
Linus Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 ...även om Linus har roat sig med att bumpa dem. Hahaha! musik har börjat att bumpa många många gamla trådar 😄Det ska jag också göra. Ska hitta nån lämplig 😉 Själva tråden är gammal, men ämnet håller visserligen fortfarande att tjata på... 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.