Kalle i Kalmar Postat 5 april 2005 Dela Postat 5 april 2005 Hej alla! Finns det någon som känner till om det finns en sampler att ladda ner från nätet gratis. Jag och min grabb är nybörjare i "svängen" och vill känna oss för lite. Med vänlig hälsning Kalle i Kalmar (och Gubben) fam_bjorklund@hotmail.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 5 april 2005 Dela Postat 5 april 2005 För Windows? VSTi, DXi eller fristående? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalle i Kalmar Postat 5 april 2005 Trådstartare Dela Postat 5 april 2005 Hej Jo det vi kör på är windows 2000. Har Du något bra förslag på sampler? MVH Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 5 april 2005 Dela Postat 5 april 2005 Kanske sfz? Den tar såväl soundfonts som wav/aiff och är en VST-plugg. Vet inte om dina program tar emot VST? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Straka Postat 5 april 2005 Dela Postat 5 april 2005 Köp ett nummer av tidningen Computer Music så får du bla. med deras sampler DS-404, en helt ok gratis sampler. http://www.computermusic.co.uk/about/ds404.asp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalle i Kalmar Postat 5 april 2005 Trådstartare Dela Postat 5 april 2005 (redigerat) Hej och tack. Det är lite kort-tänkt och inte redovisa "buren" och progran. Men jag skyller på att blodsockret var lågt före lunch. P3 500MHz. 512 Mb RAM, windows 2000, Cubasis (den pytte lilla 900kr varianten), Audiophile 2496, Vawe lab (äve den en liten variant). Hoppas detta underlättar för Er. MVH Kalle i Kalmar Redigerat 5 april 2005 av Kalle i Kalmar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.