Jump to content
Annons

vender - ?


betyg  

7 röster

  1. 1. betyg

    • 1
      0
    • 2
      2
    • 3
      2
    • 4
      2
    • 5
      0


Recommended Posts

LÅTNAMN: -

ARTIST/GRUPP: vender

GENRE: dance

LÅTLÄNGD: 2.54

PRODUCENT: vender

FORMAT:mp3

STORLEK: 4.1 meg

obs. melodin slingan ska egentligen inte vare me, d kommer förhoppningsvis lite sång där sedan men då måste tonerna ändras osv... 😉

låten

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tja vad säger man varken så vidare originellt eller nyskapande. Leadsynten låter falsk och tar ner helhetsintrycket.

Skulle nog lägga på sången innan jag demade den. Det låter lite för mycket som en "demo-demo" fortfarande. men fortsätt arbeta. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

jag tycker att leadsynten är mer av en effektsynt. Den låter dessutom lite falsk, så det blir jobbigt att höra på i längden. Den ger snygga glidningar, men bär inte genom en hel låt. Vibratot när den släpper låter också extremt fult.

Fast detta är ju bara min åsikt. 😛

Redigerat av Egghuvud
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inget emot leadsynten. Jag skulle snarare säga att det är den hårt detunade ackordsynten som ligger lite högt och därför ger låten en känsla av ostämdhet.

Sänk den lite och på med pads, lite mer groove i percussion och sen sången.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen som har något att säga om melodin, håller den?

Jag tycker det är svårt att säga om en melodi håller eller inte innan man hört den sjungas. Har erfarenhet av att göra låtar som jag tyckt låtit suveräna men när jag sedan sjungit melodin har det bara sugit...har även varit med om tvärtom (fast inte lika ofta tyvärr 😆 )

Men om jag bara lyssnar på melodin så låter den bra (och mainstream). (Dra inga slutsatser nu av ovanstående resonemang 🙂 )

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...