Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Som de flesta e det snart dags att byta dator, har idag AMD64 DUAL Core 2Gb Ram/ WIN Xp/Sp3...

Har lÀst mig fram att till de flesta vÀntar med att uppgradera sig till windows pga av alla mjukvara Ànnu inte Àr kompatibelt med 7an...sÄ detta bli 2 frÄgor!!

1.) vilken dator bör jag köpa med bra kraft,snabb processor, stabil och passande aggregat?

kör med Firebox som lljudkort, Cubase 4 samt en del pluggar /budles.. sÄ som Waves Diamond /Izotope/m.m

Har Àven Ezdrummer samt SD!

2.) Vilken Windowsversion Àr passande? KÀnns som Vista lika Àr lika bra att glömma.. har aldrig gillat vista !

Mkt bock Ă„ tack =)

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat

Windows 7 och 8 Àr nemas problemas, stabilare Àn Àldre Windows OS.

BÄda OS funkar fint till musik.

PÄ frÄgan vilken dator du skall köpa sÄ Àr det vÀl en budget frÄga. Vad fÄr den kosta?

Skall du spela spel pÄ den?

Postat

Spelar endast spel pĂ„ mitt XboX, men det e knappt ja gör det... behöver Ă„tminstonde 4kĂ€rnig processsor... skĂ€rm har jag..men skall köpa en till i modell större.. om inte den man köper e stor nog... priset vete fasen, men inte FÖR mkt. Har tĂ€nkt bygga ihop eget som denna jag har nu med prylar frĂ„n Komplett.se. Men vet inte riktigt vad jag kan tĂ€nkas behöva =/

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.