Die Hard (oregistrerad) Postat 8 augusti 2013 Postat 8 augusti 2013 http://www.ikmultimedia.com/products/trcsnewgear/?CGLV=TmV3IEdlYXIgTW9kZWxz&CGLP=Uj1kaXNwbGF5Jlc9c2luZ2xlJkdJRD00Mw%3D%3D
CHAE Postat 8 augusti 2013 Postat 8 augusti 2013 http://www.ikmultime...2xlJkdJRD00Mw== Jepp såg det. Har White 2A och Black 76 sedan gammalt och är väldigt nöjd med dem (76:an är grüm på trumbussen). Om den här Neve-kompressorn håller samma klass så kan det ju bli frågan om ett köp i en framtid nära mig 🙂 Yllet kanske kan ge en mer utförlig recension 😉 Vänligen, CHAE
Jon Rinneby Postat 8 augusti 2013 Postat 8 augusti 2013 (redigerat) Yllet kanske kan ge en mer utförlig recension 😉 Vänligen, CHAE Såg nyheten idag. Använde Neve 33609 (ser ut som en sån på bilden?) en del när jag körde UAD och tyckte den var ok på trummor, men inte mycket mer. Använder själv IK White2A fliitigt (sång, bas) så det blir nog till att testa denna så småningom 🙂. /Jon Redigerat 8 augusti 2013 av Yllet
CHAE Postat 8 augusti 2013 Postat 8 augusti 2013 [...] så det blir nog till att testa denna så småningom 🙂. /Jon Go man, go! Väntar med spänning 🙂
mietek Postat 8 augusti 2013 Postat 8 augusti 2013 (redigerat) Spännande, UAD's 33609 är min favorit på både vlrvel och parallellbuss. Redigerat 8 augusti 2013 av mietek
Jon Rinneby Postat 8 augusti 2013 Postat 8 augusti 2013 (redigerat) Pris? 100 dollar tyckte jag mig läsa nånstans 🙂 /Jon Redigerat 8 augusti 2013 av Yllet
pme (oregistrerad) Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 Håller de fortfarande på trilskas med sin container av flera pluggar eller går de att köra enskilt utan extra dynga som man kunde förr?
TONHER (oregistrerad) Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 Håller de fortfarande på trilskas med sin container av flera pluggar eller går de att köra enskilt utan extra dynga som man kunde förr? Precis! Gillar inte heller den lösningen.... Men jag känner mig sjukt intresserad av denna. Har inte provat UAD:n, men har Liquid mixen. Den är ju inte så nice direkt 😏
Jon Rinneby Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 Håller de fortfarande på trilskas med sin container av flera pluggar eller går de att köra enskilt utan extra dynga som man kunde förr? Det går utmärkt att köra pluggarna en och en, dock är själva registreringen i deras custom shop lite onödigt omständig. Mvh Jon
Jon Rinneby Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 Gjort ett litet test för er som är intresserade av att höra hur 33609an låter på trummor. mvh Jon
pme (oregistrerad) Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 Det går utmärkt att köra pluggarna en och en, dock är själva registreringen i deras custom shop lite onödigt omständig. Mvh Jon Det var inte det saken handlade om. Fick svar för några månader sedan om att demon och riktig vara var det samma. Dvs waste of space i mänder.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.