Gäst Postat 15 maj 2013 Postat 15 maj 2013 När jag exporterar ljuden från Maschine i en mixdown (exporterar varje ljud var för sej i en egen fil) och importerar dessa till FL Studio och mixar med mera. Sen när jag ska exportera hela mixdown till en mp3 fil då händer det inget, FL fryser och svarar inte. Vad är fel ? Det går att exportera andra ljudfiler i en mixdown men inte med Maschine filer, wav då och 24 bit. Sen finns det ett enklare sätt att exportera ljudspåren från Maschine utan att ta ett spår i taget ?
MassiveWave Postat 15 maj 2013 Postat 15 maj 2013 Har du Maschine som aktiv plugg i FL? Har haft samma problem i Logic då jag bara muteade min kanal och då verkar det som om en pattern körs/loopas samtidigt i Maschine så kommer din DAW inte förstå när låten slutar (med andra ord så kommer den aktiva pattern loopas in i evigheten).
DenkoXL (oregistrerad) Postat 15 maj 2013 Postat 15 maj 2013 (redigerat) Läste fel. Testa kör som plug-in och begränsa spåret, så det inte loopar i all oändlighet. Redigerat 15 maj 2013 av DenkoXL
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.