theunknown Postat 2 april 2013 Postat 2 april 2013 Tänkte passa på att göra lite smygreklam för mitt nya band "God Mother". (Jag spelar trummorna i bandet.) Vi spelar nån slags grindcore/deathmetal/hardcore/crust /rock´n´roll. Vi håller för tillfället på att spela in en liten EP. Vi kommer släppa 4 blytunga låtar inom kort. Om någon är intresserad så kan ni kolla på våra kassa studio dagböcker jag klippte ihop så länge..
Zakyath Postat 2 april 2013 Postat 2 april 2013 det där är banne mej en genre som inte gör sig bra på videokamerainspelningar
theunknown Postat 2 april 2013 Trådstartare Postat 2 april 2013 Nej de var därför jag skrev att de va kassa videos haha. Vet inte ens riktigt varför jag postade dem. Var mer vår gitarrist som insisterade på de 😛 Men i alla fall. Sjukt kul att va igång med nu egen musik igen och de låter faktiskt riktigt bra so far så är taggad för resten av inspelningen och mixningen! 🙂
Zakyath Postat 2 april 2013 Postat 2 april 2013 ja, det är kul när det går bra 🙂 hoppas resultatet blir som ni tänkt er!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.