leere Postat 8 mars 2004 Postat 8 mars 2004 Ăr en av alla dem... Ăr en yngling som lever för musik, men vĂ€ldigt ambivalent i musiken. Börjada som de flesta andra med att sĂ€tta ihop ett band nĂ€r jag var 12, dĂ€r alla spelade allt. NĂ€r jag var 14 inhandlade jag min första bas dĂ„ ett band frĂ„gade om jag ville vara med. Det höll drygt 6 mĂ„nader sen Ă„kte basen genom ett fönster frĂ„n andra vĂ„ningen och vi la ner. Efter 2 Ă„rs tystnad đł plockade jag upp ett par trumstockar och började spela trummor i diverse band, fram tills jag flyttade dit jag numera Ă€r bosatt. Började samla pĂ„ mig extremt mycket instrument och fick kontakt med Oskarshamns musikmaffia vilket gjorde att jag kunde spela det jag kĂ€nde för en lĂ€ngre period. Under vĂ„ren 03 sattes sista bandet ihop och skapade nĂ„got inte mĂ„nga hört förut, men pga trassel lades det bandet ner under hösten. Bandnamnet anvĂ€nds dock fortfarande av mig och de som ibland hjĂ€lper till att skapa oreda i min hemstudio (Division 1.8.7.). Första dagen under detta Ă„r var den dagen jag fick upp ögon för vad man egentligen kan göra med elektronisk och minimalistisk musik (microsound?) och det Ă€r det som tar min tid numera.
Neko Postat 8 mars 2004 Postat 8 mars 2004 HĂ€rligt att du hittat hit! VĂ€lkommen, och posta genast dina demos under den sektionen av forumen! MĂ„ste höra đł
insolitus Postat 8 mars 2004 Postat 8 mars 2004 Tjenare! Det var vĂ€rst sĂ„ mycket folk det trillar in hĂ€r! Trevligt... đ
leere Postat 10 mars 2004 TrĂ„dstartare Postat 10 mars 2004 Tack för vĂ€lkomnandet, jag lovar att lĂ€gga upp mina demos nĂ€r jag anser att de Ă€r klara. Ha det bra... đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.