Jump to content
Annons

Söker textförfattare till metalprojekt!


morum

Recommended Posts

Jag är i full fart med att skriva ett par metal låtar som jag vill spela in. men kan inte skriva texter.

så därför söker jag nu någon som kan. ditt namn kommer självklart att stå med i det slutgiltiga resultatet. =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tjenare!

Jag är en textförfattare som gärna samarbetar med rock och metalmusiker (då jag har en del erfarenhet av det sedan tidigare, samt att jag är mycket för metal själv).

Om du vill ta del av en del av de texter jag skrivit, se gärna min hemsida www.nonixdark.com. Där finns en del.

Jag skriver gärna olika texter, beroende för vad det är musik jag skriver till. Det viktigaste för en låttext är att den förstärker, och går i symbios med musiken den tillhör.

Om du är intresserad, hör gärna av dig!

Mvh Nick

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjenare!

Jag är en textförfattare som gärna samarbetar med rock och metalmusiker (då jag har en del erfarenhet av det sedan tidigare, samt att jag är mycket för metal själv).

Om du vill ta del av en del av de texter jag skrivit, se gärna min hemsida www.nonixdark.com. Där finns en del.

Jag skriver gärna olika texter, beroende för vad det är musik jag skriver till. Det viktigaste för en låttext är att den förstärker, och går i symbios med musiken den tillhör.

Om du är intresserad, hör gärna av dig!

Mvh Nick

du har ett pm! =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är i full fart med att skriva ett par metal låtar som jag vill spela in. men kan inte skriva texter.

så därför söker jag nu någon som kan. ditt namn kommer självklart att stå med i det slutgiltiga resultatet. =)

Lite intresserad jag med. Gärna om du har lite låtar/artister du är inspirerad av så jag vet stuker på texterna =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite intresserad jag med. Gärna om du har lite låtar/artister du är inspirerad av så jag vet stuker på texterna =)

ja jag försöker att få dom Raubtier inspirerade. 😄

tungt snabbt och svängigt!

Link to comment
Dela på andra sajter

är inte så brådskande sen vill jag inte lägga ut massa pengar på att få det gjort hehe sen lät de dyrt med honom hahaha

det enda jag kan erbjuda är cred för texten. =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Han gör det säkert gratis eftersom det ska påminna om Raubtier, adda han på facebook så slänger jag iväg ett sms och säger till han att inte kräva något för det. Han är skyldig mig för att ha lånat pengar till snus så kan säga att vi stryker den skulden om han skriver

Link to comment
Dela på andra sajter

Han gör det säkert gratis eftersom det ska påminna om Raubtier, adda han på facebook så slänger jag iväg ett sms och säger till han att inte kräva något för det. Han är skyldig mig för att ha lånat pengar till snus så kan säga att vi stryker den skulden om han skriver

jag kan prata med honom före du stryker den skulden, vill han ha cash så återkomer jag 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...