equality Posted March 19, 2005 Posted March 19, 2005 (edited) LÅTNAMN: Trudden ARTIST/GRUPP: (e) GENRE: disco? LÅTLÄNGD: 01.55 KOMPOSITÖR: (e) PRODUCENT: (e) INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: wma 192Kb/s STORLEK: 2.5 MB STATUS: Skiss LÅTLÄNK: Trudden ny verision Testar en ny version. Den förra blev väldigt svajig. "Finn fem fel" 😆 Finns säkert hundra! edit: stavfel Edited March 19, 2005 by (e)qualitymusic
equality Posted March 19, 2005 Author Posted March 19, 2005 (La till en magsparkskagg och korrigerade synthen vid 01.21) Tack Nad!!
equality Posted March 19, 2005 Author Posted March 19, 2005 (edited) (La till en magsparkskagge och korrigerade synthen vid 01.21) Tack Nad!! Ändrade ytterligare ett litet stavfel. Ingen tycker nåt, är det så dåligt?? Edited March 19, 2005 by (e)qualitymusic
none Posted March 19, 2005 Posted March 19, 2005 Mycket bättre, men det ligger kvar något ljud i bakgrunden - litet tandläkarborrfeeling? Snyggt pianospel! 😲
Lindeberg Posted March 19, 2005 Posted March 19, 2005 Hm. Du spelar ju fint, men mix och ljudval är rätt sega tycker jag.
equality Posted March 20, 2005 Author Posted March 20, 2005 None: Kanske den höga synthtonen i "fanfaren" som enerverar? Kanske skall hyvlas bort. Dan: Tack! Just nu koncentrerade jag mig på att få det tight men visst kan man bli trött på midiljud. dbd: He! Tack. Förstår att du är ironisk men det är inte GM faktiskt. Håll med om att vissa samplade analoga instrumentljud trots allt funkar, basen och pianot tycker jag nog här. Tack för att ni lyssnade 🙂
Recommended Posts