Nad Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 10 minuters flashunderhållning. Erkänner villigt, jag är asbarnslig! Bajspower. Mr N Link to comment Share on other sites More sharing options...
djonas Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Han käkar nog tyskt fullkornsbröd varje dag för att kunna skita så j-vla mkt. 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lundin Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 🙂 doodie.com..det var läänge sen man var där och snurrade...jag har nog lite skruvad humor jag med... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonnert Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Bajs är roligt, så är det bara Link to comment Share on other sites More sharing options...
osiris Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Ja, det är inte alltid så lätt att vara superhjälte 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrioN Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 doodie är en gammal goding. bajs äger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stinkey Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Musiken under ballongfärden är jävligt cool. Link to comment Share on other sites More sharing options...
®offe Posted March 24, 2005 Share Posted March 24, 2005 Bajshumor när den är som bäst!! 😎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts