pxm Postat 29 oktober 2012 Postat 29 oktober 2012 http://youtu.be/5R5HdHWW36w JEvaldsson - Bas bow35 - SÄng Joel Sattlersongs - Lyrik Breathax - Remix pxm - Musik och gitarrer och programmerade ett snabbt Bo Diddleys beat pÄ AD Det hÀr var ett jÀttekul projekt över bÄde svenska som internationella musikforum,,,,,blev beskrivet pÄ ett internationellt gitarrforum som "Black Sabbath jazz"..
pxm Postat 31 oktober 2012 TrÄdstartare Postat 31 oktober 2012 Bump !!! Den hÀr tycker jag Àr vÀrd fler lyssningar och jag hoppas att ni tycker till om den... mvh
Guitar Nilsson Postat 31 oktober 2012 Postat 31 oktober 2012 Jag blir Àrligt talat lite rÀdd för de hÀr ljuden. à andra sidan sÄ har jag aldrig gillat Frank Zappas musik, jag fattar inget av den. Det hÀr Àr inget för mig tyvÀrr.
Guitar Nilsson Postat 31 oktober 2012 Postat 31 oktober 2012 Om det vore mindre digitaldist kanske det blev lÀttare att lyssna...?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.