Jump to content
Annons

AIAIAI TMA-1 Hörlurar


London

Recommended Posts

  • 3 månader senare...
Annons

Jag kan inte säga annat än att de är väldigt roliga att lyssna på musik med. Framförallt elektroniskt men även metal och hiphop gör dom fenomenalt.

De är relativt bastunga och har lite tillbakadragna toppar så man kan lyssna lääänge på höga volymer. Nu efter ett och ett halvt år har jag vant mig vid dom men i början

kunde de göra lite ont, supraaural som de är (tror det heter så?), sen är det ju även så att paddingen uppe på hjässan är minimal.

Det enda de kan ha problem med är kvinnoröster i kombination med akustiskt. Eller de gör det inte dåligt, det låter bara inte helt perfekt, lite slöjat och dämpat.

MEN det kompenserar dom för genom att vara jävligt snygga. Ren kärlek från min sida fortfarande. De fick mig att börja uppskatta elektroniskt och det tackar jag för, man var ju lika trångsynt som en gammal gubbe innan.. Tyvärr så kan jag inte jämföra med så mycket andra, förutom hd 25 som har lite klarare toppar och inte riktigt lika bra bas om du frågar mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...