Concubine Posted March 10, 2005 Posted March 10, 2005 (edited) Efter alldeles för många timmar av seriost musik skapande som aldrig kommer nån värt vände jag mig till "låtar som skapades på fyllan" högen och tog fram en gammal goding.... Detta är första låten som jag har själv skapat från skratch i Cubase så ni får ursäkta mina produktions färdigheter (de som inte det finns några av) och njuta av texten istället. LÅTNAMN:Std-Song ARTIST/GRUPP:Concubine GENRE:Alternative Skämt Punk LÅTLÄNGD:2.24 KOMPOSITÖR:Michael Dohrnér PRODUCENT:Michael Dohrnér EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR:2005 FORMAT: STORLEK: Färdig Skiss STATUS: LÅTLÄNK:soundklick välj HI-FI om ni inte är medlemmar och kan lyssna på mp3 Edited March 11, 2005 by Concubine
Guest Excubator Posted March 10, 2005 Posted March 10, 2005 Saknar en riktigt trallig refräng, men förutom det så.. öhh.. Blink-ar den. :-P
Concubine Posted March 10, 2005 Author Posted March 10, 2005 Saknar en riktigt trallig refräng, men förutom det så.. öhh.. Blink-ar den. :-P trallig refräng.....mycket sant...få se om jag kommer ihåg det nästa gång jag är packade och har absolut inget bättre för mig....
Concubine Posted March 11, 2005 Author Posted March 11, 2005 som sagt va....välj HI-FI om ni inte är medlemmar i soundklick....mp3 funkar bara då 🙁
Recommended Posts