Nithralia (oregistrerad) Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 Som titeln lyder behöver jag lite hjälp med hur jag kopplar in mina KRK Rokit5 i min Mbox Pro. Har tidigare kört RME Babyface och då kopplat monitorerna via XLR med hjälp av två "mic-kablar". Men nu när jag i Mboxen saknar 2 XLR uttag skulle jag vilja veta vad jag kan göra för att få liv i monitorerna igen! Tack på förhand:)
BHR Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 eller om ljuudkortet har rca ingång så kan du köra på det, finns på kjell o company
Nithralia (oregistrerad) Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 Och hur går den koppligen till. En TRS kabel in i "mono out R" från mboxen och en TRS från den andra in i "mono out L"? Tack så mycket för svaren:)
Badertheinvader Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 Ja precis för att förtydliga. Trs - Xlr L out mono Vänster Högtalare Trs - Xlr R out mono Höger Högtalare
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.