Frank92 Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 (redigerat) Tjena, Frank heter jag och just nu pluggar jag till elingenjör och det Àr mitt sista Är, men jag Àr sÄ sugen pÄ att plugga nÄgot med musik ocksÄ. Jag brukar göra mina egna lÄtar pÄ fritiden med Cubase och jag kan en hel del men vill verkligen fördjupa mina kunskaper inom produktion och mixing (Compressor,eq, gate, dynamic). SÄ min frÄga Àr vet nÄgon hÀr nÄgon bra skola i nÄgot varmt land helst, t.ex Spanien,australien eller nÄgot liknande som Àr bra och givande ? Och det ska vara helst CSN berÀttigad . MVH Frank Redigerat 2 september 2012 av Frank92
Kokanin Postat 2 september 2012 Postat 2 september 2012 SAE Institute hittar du i mÄnga lÀnder, bl.a. i Byron Bay, Australien.
Frank92 Postat 7 september 2012 TrĂ„dstartare Postat 7 september 2012 Kom igen producenter !! svara đ
Modern Rockstar Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 Ska sjĂ€lv börja plugga pĂ„ SAE. I Stockholm dock, men den finns kokanin ocksĂ„ sa i bla Byron bay, Los angeles, New York (varma sommrar dock med vinter ocksĂ„) och mĂ„nga fler stĂ€llen jag inte kan i huvudet! TĂ€nkte sjĂ€lv plugga i Los angeles först dĂ„ jag blev peppad pĂ„ allt det dĂ€r med party och kittet man fĂ„r pĂ„ köpet utanför utbildningen som finns dĂ€r borta... men kom och tĂ€nka pĂ„ hur seriöst mitt pluggande hade blivit dĂ„ jĂ€mför med hĂ€r đ
ibanez-mag Postat 13 januari 2013 Postat 13 januari 2013 MI i LA har en vÀldigt, vÀldigt bra recording school. Dock vÀldigt dyrt, nog svÄrt att klara med studielÄn. /Magnus
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.