Jump to content
Annons

Logic Studio Pro 8 + Mountain Lion funkar

Recommended Posts

BurninSven (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Det går att installera Logic 8 på ML med pacifist, det tar en stund men det verkar funka som det ska.

Redigerat av BurninSven
Annons
Postat

Jag körde demolåten (den med videon) från demo content skivan. Det är runt 70 spår samt 8 busar tror jag och video i fullskärm och det funkar. Så Logic 8 funkar på Mountain Lion tydligen fast dom säger att det inte gör det.

Utöver det så snackade jag på skype och sände web tv live samtidigt med mitt saffire pro 10 i/o ljudkort till Logic och m-audio delta 1010 ljudkort till sändningen och skype. Jag hade itunes radio igång också över saffire kortet.

Alltså logic, skype, camtwist, flash media live encoder, itunes radio och två ljudkort igång samtidigt och allt funkar. Om det vore några problem med Logic så tycker man ju att det skulle visa sig med allt det andra igång samtidigt. Processorn går på under 40 % så ......

Är dom inte lite fräcka apple som inte låter en installera för det är väl det det handlar om inte att det inte går.

Postat

Ja dom verkar vara inne i ett flow med stålarna nu, störst på börsen är väl målet. Jag tror at vi med special intressen som musik och film är en väldigt liten och stadigt krympande målgrupp som dom snart skickar ut i livbåtarna att klara oss bäst fan vi vill.

Postat

Jag har startat min egen lilla kampanj hehe. Kolla min superheta video i andra tråden

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.