RinCls Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 (edited) Jag är ny här med då. Lyssnar och skapar musik. Det roliga skulle ju vara att få reaktioner på typ sånt här Harry Finns det folk här som sitter hemma och gör alterntiv elektronisk musik på datorn? Jag lirar även trummor i Fru Lax. De borde ju ha ett rykte nu. 🙂 Edited March 6, 2005 by RinCls Link to comment Share on other sites More sharing options...
trombonisten Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Kan inte få länken att funka. Det är ingen bra ide att ha Ö eller mellanslag med i namn på websidor. T. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karl Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Welcome 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dna the Synthmaestro Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Jag är ny här med då. Lyssnar och skapar musik.Det roliga skulle ju vara att få reaktioner på typ sånt här Harry Finns det folk här som sitter hemma och gör alterntiv elektronisk musik på datorn? Jag lirar även trummor i Fru Lax. De borde ju ha ett rykte nu. 😳 hehe jo det är nog ett par stycken som gör alternativ elektronisk musik här 😉 välkommen ska du vara! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RinCls Posted March 6, 2005 Author Share Posted March 6, 2005 Hmm muppigt, jag testade länken innan i min Firefox å det funka. Döpte om den i alla fall då. Harry - Östermalm Rules 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.C Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Tjenare. Gör elektroniskt jag med. Hoppas du kommer trivas på detta stolta forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lundin Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Tjenahejsanovälkommenhitskaruvaserru... Östermalm...hmmm..jobbar där men har inte hört talas om några Östermalms-regler... 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
trombonisten Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Länken funkar nu. Inte min musikstil, jag föredrar klassisk musik. Kul att du håller på och välkommen. T. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stinkey Posted March 7, 2005 Share Posted March 7, 2005 Välkommen hit till de bästa!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
illvaesen Posted March 7, 2005 Share Posted March 7, 2005 Välkommen.. Jag gör inte elektronisk musik (inga missförstånd här inte) 😮 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håkan Ekberg Posted March 8, 2005 Share Posted March 8, 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ken Kängström Posted March 8, 2005 Share Posted March 8, 2005 Kälvommen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrix Posted March 8, 2005 Share Posted March 8, 2005 Välkommen 😏 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts