Martin Postat 9 juli 2012 Postat 9 juli 2012 (redigerat) *bortredigerat* Redigerat 1 januari 2014 av Martin
Claes Holmerup Postat 9 juli 2012 Postat 9 juli 2012 (redigerat) Babyface är mycket bra - men under 4000:- är nog lite önsketänkande om du inte tittar på begegnat... Det finns en del andra också, som t ex MOTU Ultralite Mk3 Hybrid, Steinberg UR28M, TC Electronic Impact Twin, Echo Audiofire 4 eller Audiofire 8, Mackie Blackbird - och säkert ett helt gäng andra... Redigerat 9 juli 2012 av Claes
Martin Postat 9 juli 2012 Trådstartare Postat 9 juli 2012 Jag är inte ute efter ett gäng, är ute efter DET BÄSTA! 🙂)) Jag går givetvis upp lite om det är värt det... därav BabyFace.... Får kika på dina tips...
Neosus Postat 9 juli 2012 Postat 9 juli 2012 (redigerat) Jag har ett focusrite pro40 och är nöjd över den. Men om det är det bästa för pengarna har jag ingen aning om.. 😱 Jag skulle tro att kvalitén inte skiljer så mycket bland alla dessa kort i mellanprisklassen. Redigerat 9 juli 2012 av Neosus
Martin Postat 9 juli 2012 Trådstartare Postat 9 juli 2012 Det gör det visste, det låter annorlunda. Tyvärr. Men de flesta håller sig flytande... ska försöka leta mera.. thanks maan
Neosus Postat 9 juli 2012 Postat 9 juli 2012 Okej! 😄 ..jo jag vet att många pratar varmt om RME. Kör på det, Martin! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.