Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Uppdaterade nyligen från EX till Platinum. kanonbra för övrigt. kostade bara $99 (Y)

iaf.. tänkte "nu jävlar ska jag bygga massa roliga kits". men jag kom inte längre än så. Jag ska försöka förklara mitt problem så enkelt som möjligt.

Först börjar jag med ett helt tomt kit. Sedan drar jag in första kicken till den första tomma rutan. Sen går jag in på "map coverter" och flyttar samplen till den "key" jag vill ha, tex C1.

Sen går jag tillbaka till "Construct kit" och väljer kagge nr 2 (ska ha dubbeltramp!) och placerar den i tomma rutan nr 2. Sedan går jag in i "map coverter" igen för att flytta den till den "key" jag vill ha. Det är HÄR det blir problem. Den har nu lagt sig på samma "key" som den första, alltså C1. Det går heller inte att flytta den där ifrån. OM jag försöker flytta på den, så flyttas båda 2 samtidigt, vilket jag inte vill. Jag vill alltså ha dem på 2 olika "keys", tex C1 och C2. Men dem lägger sig alltså under samma. Oavsätt hur jag flyttar runt i "construction kit" så placerar sig den under samma "key", vilket är sjukligt irriterande. Så när jag trycker på C1 så hörs alltså dubbla baskaggar, på samma ton.

Hur ska jag komma runt det här? hade inte detta problem i EX.

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.