Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tja! igen haha

Såklart händer allt det dåliga mig och nu råkade jag ta bort pluginen ES 2 genom att trycka på "delete channel strip setting" istället för reset "channel strip" då jag pratade i telefon och inte tänkte på vad jag tryckte på riktigt. Får panik nu när den inte finns med i programmet, hur får jag tillbaka den?? 🙁

Tack!

Annons
Postat (redigerat)

Själva ES2:an försvinner väl inte för att du tar bort en channel-strip?

Om du går till ett instrumentspår och trycker på knappen under "I/O", ser du inte ES2 då?

Edit: Ett software instrument spår, alltså.

Redigerat av BluesBoy
Postat

Själva ES2:an försvinner väl inte för att du tar bort en channel-strip?

Om du går till ett instrumentspår och trycker på knappen under "I/O", ser du inte ES2 då?

Edit: Ett software instrument spår, alltså.

Tyckte också det var konstigt men den var inte där, men jag löste det genom att installera om logics contents igen bara.

Tack!

• 1 månad senare...
Heisenburg (oregistrerad)
Postat

Måste låna denna tråd:

Mina installationsskivor jag har fr när jag köpte min mB Pro för ett år sen, vägrar installera program som medföljer på en av DVD:na. Jag tänker främst på den med iPhoto,Å FRAMFÖRALLT Garageband. Stoppar in skivan, men en gul triangel säger att installationen misslyckats trots flera försök. Just GB å iPhoto är viktiga grejer då jag har stor nyta´tta av desa program.

Detta är ju ändå orginalskivor som medföljde när jag köpte den, så lite irreterad är jag allt...

Vad ska jag göra?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.