Jump to content
Annons

Svt2 sänder direkt från summerburst ikväll 20:45 - 00:00


ironman

Recommended Posts

Konsert. Livesändning från dj-festivalen Summerburst. Per Sinding-Larsen med gäster finns på plats på ett fullsatt Stockholms stadion, där dj-stjärnor som David Guetta, Sebastian Ingrosso och Adrian Lux uppträder.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
sadomachine (oregistrerad)

Bra att svt tar sej i kragen och visar såna här saker, inte riktigt min kopp te men jag är ju å andra sidan en 40 årig industrimetalsnubbe.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra att svt tar sej i kragen och visar såna här saker, inte riktigt min kopp te men jag är ju å andra sidan en 40 årig industrimetalsnubbe.

Ja det är bra, dom visade även konserten the big 4 live.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte min grej men det är detta som gör att jag gillar den statliga televisionen. Inte en chans att någon av de kommersiella kanaler kör såna här prylar.

Inte för att jag vill att den här tråden ska spåra ur och gå OT redan efter ett par inlägg, men varför tror du det? Det där "Jag avskyr kommersiell tv, för de har så mycket reklam"- snacket står mig upp i halsen! Jag har inte det minsta problem med reklam eller kommersiell tv. Men eftersom 70-talet och DDR-Sverige ska återinföras och det är trendigare än någonsin att hacka på allting som är det minsta kommersiellt så var det väl egentligen bara en tidsfråga innan det skulle dyka upp ett sånt där inlägg, suck...

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte för att jag vill att den här tråden ska spåra ur och gå OT redan efter ett par inlägg, men varför tror du det? Det där "Jag avskyr kommersiell tv, för de har så mycket reklam"- snacket står mig upp i halsen! Jag har inte det minsta problem med reklam eller kommersiell tv. Men eftersom 70-talet och DDR-Sverige ska återinföras och det är trendigare än någonsin att hacka på allting som är det minsta kommersiellt så var det väl egentligen bara en tidsfråga innan det skulle dyka upp ett sånt där inlägg, suck...

Egentligen bara en tidsfråga innan ett sånt här inlägg skulle dyka upp suck...

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte för att jag vill att den här tråden ska spåra ur och gå OT redan efter ett par inlägg, men varför tror du det? Det där "Jag avskyr kommersiell tv, för de har så mycket reklam"- snacket står mig upp i halsen! Jag har inte det minsta problem med reklam eller kommersiell tv. Men eftersom 70-talet och DDR-Sverige ska återinföras och det är trendigare än någonsin att hacka på allting som är det minsta kommersiellt så var det väl egentligen bara en tidsfråga innan det skulle dyka upp ett sånt där inlägg, suck...

Du kan börja med att läsa vad jag skrev kanske? Har inte nämt något om hur fel det är med reklam. Konstaterade bara att ingen av de kommersiella kanalerna kör såna här grejer. Sen att du uppenbarligen inye förstår vad jag menar kanske har att gör med att du överdoserat på Big brother och liknade "kvalitativa" programideer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...