Cloffe Postat 6 maj 2012 Postat 6 maj 2012 Tjaa, Satt och proddade lite igår hela kvällen och jag kunde spela ganska högt och sedan gick och la mig, nu när jag kom tillbaks va monitorerna fortfarande påslagna och när jag skulle lyssna på de jag gjort igår va volymen jätte låg fast jag höjde upp till nästan högsta på ljudkortet.. VAd är grejen liksom ?? 🙁:(🙁:(
Claes Holmerup Postat 6 maj 2012 Postat 6 maj 2012 Stäng av dem och låt dem vila. Det kanske är någon temperatursäkring som har löst ut för att det har blivit för varmt. Sådana säkringar återställer sig själva när tempen har gått ner.
Cloffe Postat 6 maj 2012 Trådstartare Postat 6 maj 2012 Aaa tänkte lite så själv också har stängt av och dragit ut kontakten och tänkte låta dom få stå ett tag :/ Hoppas dom inte är sabbade bara, de hade varit lite surt faktiskt
Cloffe Postat 6 maj 2012 Trådstartare Postat 6 maj 2012 HAHAHAHAHA xD Fy fan va korkad man är ibland haha Har kollat bland alla inställningar i datorn och alla program och till sist såg jag att mixvolymen mellan hörlurar och vanliga utgången var nerdragen så hade väl antagligen vridit på fel igår innan jag gick och la mig 😛
CHAE Postat 6 maj 2012 Postat 6 maj 2012 HAHAHAHAHA xD Fy fan va korkad man är ibland haha Har kollat bland alla inställningar i datorn och alla program och till sist såg jag att mixvolymen mellan hörlurar och vanliga utgången var nerdragen så hade väl antagligen vridit på fel igår innan jag gick och la mig 😛 😆 Ibland ser man inte skogen för alla träd. Anyways, schysst att det löste sig på enklast (och mest billiga sätt) 🙂 Slutet gott, allting gott. Vänligen, CHAE
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.