william Postat 5 april 2012 Postat 5 april 2012 Hej! (detta är delvis en fortsättning på en annan tråd, men ingen verkade se den: https://www.studio.se/index.php/topic/92948-obalanserade-kablar-till-mixer/page__fromsearch__1) Jag har Logic, den gamla versionen av apogee duet, ett PA, ett Yamaha 01v mixerbord, en subwoofer som har XLR och 2 bärbara sladdlösa högtalare som mottar ljud trådlöst, det som sänder ljudet till dessa trådlösa högtalare får sitt ljud med en line-in. Mina frågor är då; Jag vet inte hur jag kollar in subwoofern i mixern, hur får jag den att bara spela upp basen? Dessutom, då de bärbara högtalarna kopplas in med line-in så vet jag inte hur jag kan få ett spår i Logic att bara gå till dem, jag spelar nu andra ljud via duetten med trs in i mixerbordet. Jag kan tänka mig att jag kan på något sätt koppla in denna line-in in i mixern, och sen spela upp ljud från Logic via mixern i i line-in, men jag vet inte, vet någon? tack,
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.