Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

I vÄrt hem finns ett antal VHs-filmer som min fru gjorde pÄ Stadt Hamburg i Malmö pÄ 80-talet. Det inkluderar Robyn, Adam (ADL) och resten av den tidiga Malmö Hiphopen. Snakefinger, Leather Nun, The chills, Bad Boys, The Wolves, Sator Codex, Laibach, Dolkows, Spock. Med mera. Samt annat kul som t.ex. KontaktnÀtets 10-Ärskongress.

Finns det nÄgon hÀr som vet vad man ska göra för att rÀdda materialet och helst ocksÄ kunna presentera det för en ny publik sÄ tveka inte. Ta kontakt med mig!!!!!!!!!

Svante!!!!!!!!!''

PS!

AllmÀnt goda rÄd Àr ocksÄ vÀlkomna!

DS!

Annons
Danny Cort (oregistrerad)
Postat

Sök pÄ Google. Finns flera företag i Malmö som jobbar med mediakonvertering.

Jag mÄste ha ADL-filmen!!!

Postat
I vÄrt hem finns ett antal VHs-filmer som min fru gjorde pÄ Stadt Hamburg i Malmö pÄ 80-talet. Det inkluderar Robyn, Adam (ADL) och resten av den tidiga Malmö Hiphopen. Snakefinger, Leather Nun, The chills, Bad Boys, The Wolves, Sator Codex, Laibach, Dolkows, Spock. Med mera. Samt annat kul som t.ex. KontaktnÀtets 10-Ärskongress.

Finns det nÄgon hÀr som vet vad man ska göra för att rÀdda materialet och helst ocksÄ kunna presentera det för en ny publik sÄ tveka inte. Ta kontakt med mig!!!!!!!!!

Svante!!!!!!!!!''

PS!

DS!

Skicka rubbet till mig sĂ„ kan jag förvara dom i min garderob! 😳

Postat
Kör in dem i PCn via TV-kort, konvertera till DivX/XviD och lĂ€gg ut pĂ„ nĂ€tet. 😉

I och för sig en möjlighet. Men:

Copyrightproblem etc.

En helvetes massa jobb.

Kvaliteten? Det Àr som sagt VHS och monoljud. Kanske en del efterbearbetning skulle lyfta det hela.

Sitter nu och spÄnar i banor typ ta kontakt med SVT, Stadsbiböioteket, Kommunen.

Materialet har enligt mig ett allmÀnintresse. BÄde musikaliskt men ocksÄ politiskt nu nÀr alla fritidsgÄrdar stÀngts och vÄldet sliter sönder stan.

Janneministudio (oregistrerad)
Postat

Copyright finns inte det Àr bara en manöver för att förtrycka det vanliga folket.

ok det finns ju alltid möjligheten att överföra till dvd via dator.

Postat

Svante!!!!!!!!!''

PS!

DS!

Skicka rubbet till mig sĂ„ kan jag förvara dom i min garderob! 🙂

đŸ˜Č Smart Hamma 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.