dede Postat 28 februari 2005 Postat 28 februari 2005 I vÄrt hem finns ett antal VHs-filmer som min fru gjorde pÄ Stadt Hamburg i Malmö pÄ 80-talet. Det inkluderar Robyn, Adam (ADL) och resten av den tidiga Malmö Hiphopen. Snakefinger, Leather Nun, The chills, Bad Boys, The Wolves, Sator Codex, Laibach, Dolkows, Spock. Med mera. Samt annat kul som t.ex. KontaktnÀtets 10-Ärskongress. Finns det nÄgon hÀr som vet vad man ska göra för att rÀdda materialet och helst ocksÄ kunna presentera det för en ny publik sÄ tveka inte. Ta kontakt med mig!!!!!!!!! Svante!!!!!!!!!'' PS! AllmÀnt goda rÄd Àr ocksÄ vÀlkomna! DS!
Danny Cort (oregistrerad) Postat 28 februari 2005 Postat 28 februari 2005 Sök pÄ Google. Finns flera företag i Malmö som jobbar med mediakonvertering. Jag mÄste ha ADL-filmen!!!
hammagrella Postat 1 mars 2005 Postat 1 mars 2005 I vĂ„rt hem finns ett antal VHs-filmer som min fru gjorde pĂ„ Stadt Hamburg i Malmö pĂ„ 80-talet. Det inkluderar Robyn, Adam (ADL) och resten av den tidiga Malmö Hiphopen. Snakefinger, Leather Nun, The chills, Bad Boys, The Wolves, Sator Codex, Laibach, Dolkows, Spock. Med mera. Samt annat kul som t.ex. KontaktnĂ€tets 10-Ă„rskongress.Finns det nĂ„gon hĂ€r som vet vad man ska göra för att rĂ€dda materialet och helst ocksĂ„ kunna presentera det för en ny publik sĂ„ tveka inte. Ta kontakt med mig!!!!!!!!! Svante!!!!!!!!!'' PS! AllmĂ€nt goda rĂ„d Ă€r ocksĂ„ vĂ€lkomna! DS! Skicka rubbet till mig sĂ„ kan jag förvara dom i min garderob! đł
hackeman Postat 1 mars 2005 Postat 1 mars 2005 Kör in dem i PCn via TV-kort, konvertera till DivX/XviD och lĂ€gg ut pĂ„ nĂ€tet. đ
dede Postat 1 mars 2005 TrĂ„dstartare Postat 1 mars 2005 Kör in dem i PCn via TV-kort, konvertera till DivX/XviD och lĂ€gg ut pĂ„ nĂ€tet. đ I och för sig en möjlighet. Men: Copyrightproblem etc. En helvetes massa jobb. Kvaliteten? Det Ă€r som sagt VHS och monoljud. Kanske en del efterbearbetning skulle lyfta det hela. Sitter nu och spĂ„nar i banor typ ta kontakt med SVT, Stadsbiböioteket, Kommunen. Materialet har enligt mig ett allmĂ€nintresse. BĂ„de musikaliskt men ocksĂ„ politiskt nu nĂ€r alla fritidsgĂ„rdar stĂ€ngts och vĂ„ldet sliter sönder stan.
Janneministudio (oregistrerad) Postat 5 mars 2005 Postat 5 mars 2005 Copyright finns inte det Àr bara en manöver för att förtrycka det vanliga folket. ok det finns ju alltid möjligheten att överföra till dvd via dator.
ViktorDenStore Postat 5 mars 2005 Postat 5 mars 2005 I vĂ„rt hem finns ett antal VHs-filmer som min fru gjorde pĂ„ Stadt Hamburg i Malmö pĂ„ 80-talet. Det inkluderar Robyn, Adam (ADL) och resten av den tidiga Malmö Hiphopen. Snakefinger, Leather Nun, The chills, Bad Boys, The Wolves, Sator Codex, Laibach, Dolkows, Spock. Med mera. Samt annat kul som t.ex. KontaktnĂ€tets 10-Ă„rskongress.Finns det nĂ„gon hĂ€r som vet vad man ska göra för att rĂ€dda materialet och helst ocksĂ„ kunna presentera det för en ny publik sĂ„ tveka inte. Ta kontakt med mig!!!!!!!!! Svante!!!!!!!!!'' PS! AllmĂ€nt goda rĂ„d Ă€r ocksĂ„ vĂ€lkomna! DS! Skicka rubbet till mig sĂ„ kan jag förvara dom i min garderob! đ đČ Smart Hamma đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.