Jump to content
Annons

Marshall börjar med vitvaror

Recommended Posts

persuader (oregistrerad)
Postat
Annons
Postat

Det där är inte rock'n'roll! När Nils Erikson (känd från "Studio") var tvungen att dra ur sin frys för att kunna spela in utan att säkringarna small glömde han alltid att koppla in den igen, så han fick alltid slänga allt han hade i frysen. Det säger de inte ett ord om i den där reklamfilmen! Jag ger den en överkorsad geting.

(Nils Erikson är i och för sig inte heller rock'n'roll, men det är ju en annan femma.)

Postat

Coolt!

Men jag undrar vad det var för fjantigt kameraljud i början på videon?

Så där låter inte en riktig spegelreflex, det ska vara mera tyngd i ljudet!

Nu förstördes allt på grund av kameraskvirrpljudet, och jag tänker aldrig se denna video igen eller köpa Marshalls kylskåp, även om det var ett kulskåp!

natt!

Postat

Nä, det är överkommersiellt... men knappast så man blir förvånad.

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Gäsp så tröttsamt och dåligt att jag bara vill lägga mig och somna om igen. 😏

Postat

Marshall har väl blivit en designikon till slut. Bara kul tycker jag. Man måste ha sån distans till sin konst att folk får leka med den 😉

• Gilla 1
Postat

Japp, jag måste ha en...

• Gilla 1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.