khaos Postat 27 februari 2012 Postat 27 februari 2012 Hej! Jag söker ett gĂ€ng spelsugna tjejer för att starta ett grymt tjejmetalband för seriös satsning! Det innebĂ€r mycket studiotid och livespelningar och inte sĂ„ mycket tid i repan. Jag har i dagslĂ€get 5-6 lĂ„tar som vĂ€ntar pĂ„ att bli framförda. SjĂ€lv spelar jag gitarr, bas och trummor sĂ„ din kompetens oavsett instrument Ă€r vĂ€lkommen. Jag Ă€r inspirerad utav band som In Flames, Arch Enemy, Frantic Amber, Slayer och The Black Dahlia Murder men kan Ă€ven spela annat, bara det Ă€r metal đ hĂ„ller till i HĂ€lsingeskogarna men kan ta mig till Dalarna, GĂ€strikland och Medelpad utan problem. Bor du lĂ€ngre bort lĂ„nar jag gĂ€rna badkaret och övernattar i. LĂ„ter det som nĂ„got som skulle vara nĂ„got för dig? Kontakta mig hĂ€r eller mejla till beanilsson15@hotmail.com
Panzerfaust Postat 27 februari 2012 Postat 27 februari 2012 (redigerat) Hej! Jag söker ett gĂ€ng spelsugna tjejer för att starta ett grymt tjejmetalband för seriös satsning! Det innebĂ€r mycket studiotid och livespelningar och inte sĂ„ mycket tid i repan. Jag har i dagslĂ€get 5-6 lĂ„tar som vĂ€ntar pĂ„ att bli framförda. SjĂ€lv spelar jag gitarr, bas och trummor sĂ„ din kompetens oavsett instrument Ă€r vĂ€lkommen. Jag Ă€r inspirerad utav band som In Flames, Arch Enemy, Frantic Amber, Slayer och The Black Dahlia Murder men kan Ă€ven spela annat, bara det Ă€r metal đ hĂ„ller till i HĂ€lsingeskogarna men kan ta mig till Dalarna, GĂ€strikland och Medelpad utan problem. Bor du lĂ€ngre bort lĂ„nar jag gĂ€rna badkaret och övernattar i. LĂ„ter det som nĂ„got som skulle vara nĂ„got för dig? Kontakta mig hĂ€r eller mejla till beanilsson15@hotmail.com glöm inte att testa pĂ„ vend.se eller bandfinder.se okcsĂ„. tror det Ă€r ett bĂ€ttre forum för att hitta bandmedlemmar. =) Lycka till! Redigerat 27 februari 2012 av Panzerfaust
khaos Postat 27 februari 2012 TrÄdstartare Postat 27 februari 2012 glöm inte att testa pÄ vend.se eller bandfinder.se okcsÄ. tror det Àr ett bÀttre forum för att hitta bandmedlemmar. =) Lycka till! tackar! har varit pÄ bandfinder.se men vend.se verkar ligga nere för tillfÀllet
CHAE Postat 27 februari 2012 Postat 27 februari 2012 glöm inte att testa pĂ„ vend.se eller bandfinder.se okcsĂ„. [...] +1 tackar! har varit pĂ„ bandfinder.se men vend.se verkar ligga nere för tillfĂ€llet Vend dyker dĂ„ och dĂ„ (iofs bara tvĂ„ ggr sedan jag börjat scanna runt den sajten) men Ă€r snart med i matchen igen đ Det Ă€r bara att gĂ„ pĂ„'t igen. Lycka till! VĂ€nligen, CHAE
khaos Postat 27 februari 2012 TrĂ„dstartare Postat 27 februari 2012 +1 Vend dyker dĂ„ och dĂ„ (iofs bara tvĂ„ ggr sedan jag börjat scanna runt den sajten) men Ă€r snart med i matchen igen đ Det Ă€r bara att gĂ„ pĂ„'t igen. Lycka till! VĂ€nligen, CHAE okej, dĂ„ provar jag igen dĂ€r om ett tag! đ tack
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.