Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag söker ett gÀng spelsugna tjejer för att starta ett grymt tjejmetalband för seriös satsning! Det innebÀr mycket studiotid och livespelningar och inte sÄ mycket tid i repan. Jag har i dagslÀget 5-6 lÄtar som vÀntar pÄ att bli framförda.

SjĂ€lv spelar jag gitarr, bas och trummor sĂ„ din kompetens oavsett instrument Ă€r vĂ€lkommen. Jag Ă€r inspirerad utav band som In Flames, Arch Enemy, Frantic Amber, Slayer och The Black Dahlia Murder men kan Ă€ven spela annat, bara det Ă€r metal 🙂 hĂ„ller till i HĂ€lsingeskogarna men kan ta mig till Dalarna, GĂ€strikland och Medelpad utan problem. Bor du lĂ€ngre bort lĂ„nar jag gĂ€rna badkaret och övernattar i.

LÄter det som nÄgot som skulle vara nÄgot för dig? Kontakta mig hÀr eller mejla till beanilsson15@hotmail.com

Annons
Postat (redigerat)

Hej!

Jag söker ett gÀng spelsugna tjejer för att starta ett grymt tjejmetalband för seriös satsning! Det innebÀr mycket studiotid och livespelningar och inte sÄ mycket tid i repan. Jag har i dagslÀget 5-6 lÄtar som vÀntar pÄ att bli framförda.

SjĂ€lv spelar jag gitarr, bas och trummor sĂ„ din kompetens oavsett instrument Ă€r vĂ€lkommen. Jag Ă€r inspirerad utav band som In Flames, Arch Enemy, Frantic Amber, Slayer och The Black Dahlia Murder men kan Ă€ven spela annat, bara det Ă€r metal 🙂 hĂ„ller till i HĂ€lsingeskogarna men kan ta mig till Dalarna, GĂ€strikland och Medelpad utan problem. Bor du lĂ€ngre bort lĂ„nar jag gĂ€rna badkaret och övernattar i.

LÄter det som nÄgot som skulle vara nÄgot för dig? Kontakta mig hÀr eller mejla till beanilsson15@hotmail.com

glöm inte att testa pÄ vend.se eller bandfinder.se okcsÄ.

tror det Àr ett bÀttre forum för att hitta bandmedlemmar. =) Lycka till!

Redigerat av Panzerfaust
Postat

tror det Àr ett bÀttre forum för att hitta bandmedlemmar. =) Lycka till!

tackar! har varit pÄ bandfinder.se men vend.se verkar ligga nere för tillfÀllet

Postat

[...]

+1

tackar! har varit pÄ bandfinder.se men vend.se verkar ligga nere för tillfÀllet

Vend dyker dĂ„ och dĂ„ (iofs bara tvĂ„ ggr sedan jag börjat scanna runt den sajten) men Ă€r snart med i matchen igen 🙂

Det Àr bara att gÄ pÄ't igen.

Lycka till!

VĂ€nligen,

CHAE

Postat

+1

Vend dyker dĂ„ och dĂ„ (iofs bara tvĂ„ ggr sedan jag börjat scanna runt den sajten) men Ă€r snart med i matchen igen 🙂

Det Àr bara att gÄ pÄ't igen.

Lycka till!

VĂ€nligen,

CHAE

okej, dĂ„ provar jag igen dĂ€r om ett tag! 🙂 tack

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.