BeeZed Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 (edited) Jag hade skrivit en text & hade en idé, Polare hjälpte mig med gitarrspelet & hur låten skulle vara. Länk till klipp: http://www.beezed.com/clips_written/mp3url...adavidag128.m3u Edited February 22, 2005 by BeeZed Link to comment Share on other sites More sharing options...
milton Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 (edited) Inget fel på melodin - lite mer ös & mindre korrekt sång skulle nog lyfta. Rejäl GylleneTider-stämning med farfisan eller vilken orgel du använt. Edited February 22, 2005 by milton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egghuvud Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Akta orgeln...nej se upp aaaaaa.. Skämtar bara. Det låter underligt stort på något konstigt sätt. Underlig bredd. orgeln alldeles för hög. Varför fick man bara höra en liten bit? Gillar körerna de är sällsamt vackra på något folkmusikaktigt sätt. Mixen behöver dock ses över. Vill gärna höra hela så att man kan komma med mer konstruktiv kritik. 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jim Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Bra. Jag tycker att orden ska kortas ner. Håll inte ut på tonerna i slutet, det tar bort rock kænslan.. jobba med sången, man ska høra kænsla i orden som sjungs annars bra. Mvh, Jim Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeeZed Posted February 24, 2005 Author Share Posted February 24, 2005 Akta orgeln...nej se upp aaaaaa.. Skämtar bara. Det låter underligt stort på något konstigt sätt. Underlig bredd. orgeln alldeles för hög. Varför fick man bara höra en liten bit? Gillar körerna de är sällsamt vackra på något folkmusikaktigt sätt. Mixen behöver dock ses över. Vill gärna höra hela så att man kan komma med mer konstruktiv kritik. 😉 http://www.soundclick.com/bands/4/peterben...isarnamusic.htm Där har du låten i sin helhet .... :-) Och en låt till ..... Och mer slänger jag väl upp när jag ä klar .... *hehehe* /Peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts