Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej.

Nån som vet hur jag kan fixa, (ev skriva i registret?) så min Edirol HQ Orkestra mjukis synt funkar under Windows7 ?

Eller finns det en uppföljare? Vill helst inte lägga ut en massa tusenlappar jag inte har för att testa.

Finns det demo på Hailon (hur stavas det? Var finna?)? funkar det under W7?

Samma för EastWest

Tacksam för alla tips

Annons
Die Hard (oregistrerad)
Postat

Nä E&W har inga demos och Halion, ja det är väl bara hämta demo på steinbergs hemsida, förutsatt att du har en dongel.

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Ja den var en höjdare när den kom men tiden har sprungit ifrån den för mycket länge sen eftersom de aldrig uppdaterade den. är säkert bra när man bara snabbt ska få fram idéer men byter ut den sen när man är klar.

Postat

Tack för svaren alla.

Jo det är som ni säger.

Men..min magra kassa tillåter inte några dyra saker. Vad finns det i den vägen för överkomligt pris?

Nån som kan sälja sin för en symbolisk summa? Man får ju inte uppmana till piratkopior med all rätta 😕

Postat

Tja. GPO har jag faktiskt på CD skiva men jag har ej lyckats få den att snurra under W7 och Sonar4 programmet.

Någon som har ett tips, glömde jag trycka på "fel" knapp eller så..... 😲

Postat

Är ditt GPO den gamla, med player från Native Instruments - eller Är det den nyare med Garritans egen player, som heter Aria? Om det Är den gamla Native Instruments-playern, så kan den vara för gammal för att funka under W7, men jag tror att det ska gå att hÄmta en uppdatering från Native's hemsida i så fall...

Postat

Åh, det är nog jag själv......den Gamle... 🙂

FÅr väl prova uppdatera oss bÅda dÅ.

Tack för tipset.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.