Rotterdam Postat 10 november 2011 Postat 10 november 2011 Finns det någon seriös producent/ljudtekniker som har tillgång till en bra studio, och kan tänka sig att spela in 3 låtar och mixa dem men med mitt deltagande. Låtarna är i stort i stort sätt färdiga rent strukturellt sätt. De är inspelade och är väl egentligen demos kan man säga. Dock är kvalitèn ljudmässigt inte den allra bästa då detta är inspelat i en så kallad hemmastudio. Detta är något jag naturligtvis hade tänkt att betala för. Om ni kan tänka er detta, så skriv gärna vad denna tjänst brukar kosta. Tack på förhand 🙂
John NT Postat 11 november 2011 Postat 11 november 2011 (redigerat) Var ligger du till rent geografiskt? Och vad är det för genre/sättning på musiken/bandet? Redigerat 11 november 2011 av John NT
Rotterdam Postat 11 november 2011 Trådstartare Postat 11 november 2011 Bor i Göteborg men har absolut inga problem med att förflytta mig några mil om det skulle behövas. Det här med genrer är alltid förvirrande! 3 låtar, varav två lutar åt pop/rock-hållet, medan den tredje är elektronisk light-metal. Sång, trummor, el-gitarrer synthar/piano är väl gemensamma beståndsdelar i låtarna.
Top Floor Studios Postat 24 november 2011 Postat 24 november 2011 Vill du göra det i Göteborg så skicka ett mail så snackar vi mer detaljer om du känner dig sugen. info@topfloorstudios.se
crillemannen Postat 24 november 2011 Postat 24 november 2011 Jag håller till i Kinna, 6mil utanför Gbg. Du kan maila eller ringa vid intresse 🙂 www.studiohaga.net
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.