Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag tror inte den stödjer snabbare minnen Àn 1066 Mhz, eventuellt gÄr det att stoppa in snabbare minnen, men jag tror att datorn kommer att klocka ner av sig sjÀlv.

Uppgraderade sjÀlv min MBP Mid 2010 med http://www.komplett....aspx?sku=620006

Okej, hur kan jag ta reda pÄ om den stödjer snabbare minne? Eller Àr du helt sÀker pÄ att de inte stödjer? Tack!

Postat

Vet inte om du Àr hÀndig eller inte, men om du ska byta dem sjÀlv. Ta det lugnt med armarna som hÄller fast minnena, dem Àr taniga och av plast. Bröt av mina och medförde ett byte av moderkortet. Men jag var vÀldigt ivrig och klantig. Det Àr annars en vÀldigt enkel process!

Postat

Du ska ha KTA-MB1066K2/8G

Sök pÄ dem hos vilken jÀkla webshop som helst sÄ bör du hitta dem. Har vÀl installerat dussintalet macar sjÀlv med dessa minnen utan nÄgra som helst problem plus att jag har ett par sittandes i min egen dator. Inget att tÀnka pÄ, köp bara.

Finns för 495 spÀnn hos Dustin.

Vad det gÀller installation; om du aldrig skruvat i en dator förr, lÄt din datornörds-kompis göra det eller gÄ till nÀrmsta Apple verkstad som gör det Ät dig för en billig peng.

Postat

Du ska ha KTA-MB1066K2/8G

Sök pÄ dem hos vilken jÀkla webshop som helst sÄ bör du hitta dem. Har vÀl installerat dussintalet macar sjÀlv med dessa minnen utan nÄgra som helst problem plus att jag har ett par sittandes i min egen dator. Inget att tÀnka pÄ, köp bara.

Finns för 495 spÀnn hos Dustin.

Vad det gÀller installation; om du aldrig skruvat i en dator förr, lÄt din datornörds-kompis göra det eller gÄ till nÀrmsta Apple verkstad som gör det Ät dig för en billig peng.

Tack sÄ mycket för hjÀlpen! Köpte dessa idag och monterade sjÀlv. Funkar perfekt.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.