Jump to content
Annons

Uppgradering av Macbook Pro RAM MINNE


Mr163

Recommended Posts

Annons

Jag tror inte den stödjer snabbare minnen än 1066 Mhz, eventuellt går det att stoppa in snabbare minnen, men jag tror att datorn kommer att klocka ner av sig själv.

Uppgraderade själv min MBP Mid 2010 med http://www.komplett....aspx?sku=620006

Okej, hur kan jag ta reda på om den stödjer snabbare minne? Eller är du helt säker på att de inte stödjer? Tack!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte om du är händig eller inte, men om du ska byta dem själv. Ta det lugnt med armarna som håller fast minnena, dem är taniga och av plast. Bröt av mina och medförde ett byte av moderkortet. Men jag var väldigt ivrig och klantig. Det är annars en väldigt enkel process!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du ska ha KTA-MB1066K2/8G

Sök på dem hos vilken jäkla webshop som helst så bör du hitta dem. Har väl installerat dussintalet macar själv med dessa minnen utan några som helst problem plus att jag har ett par sittandes i min egen dator. Inget att tänka på, köp bara.

Finns för 495 spänn hos Dustin.

Vad det gäller installation; om du aldrig skruvat i en dator förr, låt din datornörds-kompis göra det eller gå till närmsta Apple verkstad som gör det åt dig för en billig peng.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du ska ha KTA-MB1066K2/8G

Sök på dem hos vilken jäkla webshop som helst så bör du hitta dem. Har väl installerat dussintalet macar själv med dessa minnen utan några som helst problem plus att jag har ett par sittandes i min egen dator. Inget att tänka på, köp bara.

Finns för 495 spänn hos Dustin.

Vad det gäller installation; om du aldrig skruvat i en dator förr, låt din datornörds-kompis göra det eller gå till närmsta Apple verkstad som gör det åt dig för en billig peng.

Tack så mycket för hjälpen! Köpte dessa idag och monterade själv. Funkar perfekt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...