Jump to content
Annons

Vem vill du se i Melodifestivalen 2012?


music4life

Recommended Posts

Webbjokern är höstens minimelodifestival. Under fyra deltävlingar väljs folkets bidrag ut till Melodifestivalen 2012. Mellan kl. 12 och 13 varje måndag fälls avgörandet. Idag är det deltävling 4. Var med och rösta!

Lyssna på bidragen här! http://svt.se/melodifestivalen

Själv tänker jag rösta på Need to Know. Bandet Bowties blandar motown soul med slickt västkustskt och modern pop och det svänger som bara den! 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Need to Know. Bandet Bowties blandar motown soul med slickt västkustskt och modern pop och det svänger som bara den! 😎

Driver du med oss? Svänger? Mest stiffa skit jag hört. Och vilken bra engelska. "-Aj vås vackin dån dä stretö!"

FÖ så lät allt annat skit! Konstigt att SVT som överlag är rätt duktiga med tekniken kör filerna i mono...

Link to comment
Dela på andra sajter

Webbjokern är höstens minimelodifestival. Under fyra deltävlingar väljs folkets bidrag ut till Melodifestivalen 2012. Mellan kl. 12 och 13 varje måndag fälls avgörandet. Idag är det deltävling 4. Var med och rösta!

Lyssna på bidragen här! http://svt.se/melodifestivalen

Själv tänker jag rösta på Need to Know. Bandet Bowties blandar motown soul med slickt västkustskt och modern pop och det svänger som bara den! 😎

Spelar du själv i Bowties?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade gärna sett att samtliga upphovsmän byttes ut, exempelvis så att de som har haft ett bidrag med i final ett år, automatiskt blir diskvalificerad till nästa år - men så drastiska förändringar lär vi inte få uppleva medan Björkman styr och ställer... 😏

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...