Jump to content
Annons

Digital Audio Service - Webshop

Recommended Posts

Annons
Postat

Ska beställa tre digisnakes till min Procontrol och dom var onekligen billigare där..

Får avvakta och se vad folk har att säga dock.

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Det som är bra är att man kan välja att betala kontant vid leverans om man inte gillar förskottsbetalning. 🙂

Postat (redigerat)

Det som är kul är att dom har Brent Averill som bygger Neve-kloner exakt efter orginalet. 🙂

Hade jag inte skaffat en AMS-Neve så hade jag satsat på BAE.

Redigerat av Analogfreak
Postat

Brent Averill prylarna är säkert skitbra, tyvärr är det inte ekonomiskt försvarbart att köpa en preamp för 10papp, även om det är billigare där 😉

Postförskott låter dock som en riktigt bra grej.

Någon som vet om dom har en fast summa för frakt eller om det är rörlig?

Postat

Sådär... då har man lagt en beställning på ett K&M stativ. 🙂

Postat (redigerat)
  On 2011-10-02 at 11:59 sa Robbin86:

Brent Averill prylarna är säkert skitbra, tyvärr är det inte ekonomiskt försvarbart att köpa en preamp för 10papp, även om det är billigare där 😉

Självklart ska du ju välja produkter som känns relevant för dina behov och din budget.

Redigerat av Analogfreak
Postat

Det fick till slut bli Thomann, googlade men hittade ingen Svensk återförsäljare utav Digisnakes.

Finns säkert någonstans, men en första sökning gav ingenting och det är lite brådis.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.