axelvic (oregistrerad) Postat 16 september 2011 Postat 16 september 2011 (redigerat) Prisjakt.nu lanserar musikinstrument som jämförelsekategori. Över 1 300 akustiska gitarrer Nära 1 400 elgitarrer och drygt 200 halvakustiska Fler än 4 000 produkter i slagverkskategorin, trummor, digitala trumset, cymbaler m.m. Hundratals syntar, orglar, pianon och keyboardar Över 1 000 instrumentförstärkare, toppar, kabinett och combos Sist, men inte minst, 500 munspel Läs mer på Prisjakt! Hälsningar, Axel på Prisjakt Redigerat 16 september 2011 av axelvic
dman Postat 16 september 2011 Postat 16 september 2011 Helt fantastiskt! Var annars kan man hitta en 'Fender Greg Bennet 6 strängad bas' klassad som elgitarr? Kategorin har varit under utveckling i flera år, och ändå blir det knas med första produkten man råkar kika på... 😛
axelvic (oregistrerad) Postat 19 september 2011 Postat 19 september 2011 Hej! Vi har fixat till den missen. Tack för att du uppmärksammade oss på det!
dman Postat 19 september 2011 Postat 19 september 2011 Det var nog minst lika slarvigt av mig som inte såg 'rapportera'-fliken uppe till höger... Jag blev lite frustrerad när jag bara kunde felanmäla egenskaper men inte hela produkten. Det kan nog bli användbart till slut, och kanske hjälper lite mot ofoget att en del lägger ut annonser med utropspris högre än nypris i butik.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.