XTER Postat 27 augusti 2011 Postat 27 augusti 2011 hej jag undrar om jag e redo att hitta ett skivbolag till mina låtar.. 🙂 jag kör me Reason 5 och mina låtar har ni här på kommentera gärna här och så kan jag få lite feedback om jag ska söka till ett skivbolag eller om jag måste bli bättre innan jag börjar söka.. fan jag sitter och velar hela tiden om mina låtar att dom e inte bra 🤪 .. hjälp mig!!.. 😄
Guitar Nilsson Postat 27 augusti 2011 Postat 27 augusti 2011 Jag gillade XTR Micro. Fast jag fattar inte sånt här. Bra att det inte är utsmyckande ljud hela tiden. Pumpet o takten är den viktigaste grejen, sen kommer de roliga dekorationerna som fint grädde på moset. Försök bekämpa prestationsångesten, den är en stor fiende till alla musikanter. Hoppas du får fler svar av de som fattar detta bättre än mig. Jäkligt klart ljud i alla fall, tycker jag.
XTER Postat 27 augusti 2011 Trådstartare Postat 27 augusti 2011 ok man tackar.. prestationsångesten e fan dryg allså fan blir fan aldrig nöjd..
debatt Postat 27 augusti 2011 Postat 27 augusti 2011 Detta är en röst från en som varken brukar lyssna eller höra på dessa genrer. Tydligen föll min smak på Psykedelisk trans... Jag gillade bäst "Word DnA", "Infected flower" och "VinheligVidskeplig". Skicka in! Du har här en fullängdare på en timme minus femton sekunder. Till nästa gång: lägg låtar i avdelningen för Låtkritik. Den där bilden, om man klickar... ska albumet heta Electro Sounds och du Psy Flex, eller kallar du dig X.T.R? Det var lite förvirrande. Lycka till!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.