Sonnert Postat 15 februari 2005 Postat 15 februari 2005 anslagskänsligheten har slutat fungera på min evolution MK-249c. jag laddade ner nya usb-drivrutiner från evolutions hemsida, samt läst manualen, Vel curvan står på C2 någon som har tips om ytterligare tips på vad man kan göra?
lavrell Postat 15 februari 2005 Postat 15 februari 2005 Lämna in den och få in en ny på garantin ... jag hade ett annat problem (displayen slutade fungera) på min och jag fick en ny på garantin 😄
Sonnert Postat 18 februari 2005 Trådstartare Postat 18 februari 2005 det löste sig. evolution tipsade mig att jag på ett otroligt l33t sätt kunde återställa till fabriks-inställning.
L.C Postat 18 februari 2005 Postat 18 februari 2005 Berätta hur man gör det dedacia för modhjulet har slutat på mitt... Irriterande 🙂 So Please tell me.
Sonnert Postat 18 februari 2005 Trådstartare Postat 18 februari 2005 Berätta hur man gör det dedacia för modhjulet har slutat på mitt... Irriterande om vi nu har samma modell så ska man tydligen starta om den samtidigt som du håller inne + och - voila!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.