Sonnert Posted February 15, 2005 Posted February 15, 2005 anslagskänsligheten har slutat fungera på min evolution MK-249c. jag laddade ner nya usb-drivrutiner från evolutions hemsida, samt läst manualen, Vel curvan står på C2 någon som har tips om ytterligare tips på vad man kan göra?
lavrell Posted February 15, 2005 Posted February 15, 2005 Lämna in den och få in en ny på garantin ... jag hade ett annat problem (displayen slutade fungera) på min och jag fick en ny på garantin 😄
Sonnert Posted February 18, 2005 Author Posted February 18, 2005 det löste sig. evolution tipsade mig att jag på ett otroligt l33t sätt kunde återställa till fabriks-inställning.
L.C Posted February 18, 2005 Posted February 18, 2005 Berätta hur man gör det dedacia för modhjulet har slutat på mitt... Irriterande 🙂 So Please tell me.
Sonnert Posted February 18, 2005 Author Posted February 18, 2005 Berätta hur man gör det dedacia för modhjulet har slutat på mitt... Irriterande om vi nu har samma modell så ska man tydligen starta om den samtidigt som du håller inne + och - voila!
Recommended Posts