jontah Postat 20 juli 2011 Postat 20 juli 2011 Hej! När jag loadar Space Designer som plugin i Logic Pro 9 så får jag upp detta meddelande när jag väljer ett reverb preset: "Please locate: 2.9s_Vocal Hall.SDIR" t.ex. Vad bör jag göra åt detta? Har sökt igenom hårddisken och det finns ingen sådan fil där. Tacksam för svar!
mickestrang Postat 20 juli 2011 Postat 20 juli 2011 Är det bara en preset (2.9s_Vocal Hall.SDIR) som fattas eller är det allihop? Funkar reverbet i sig?
jontah Postat 20 juli 2011 Trådstartare Postat 20 juli 2011 Det är allihopa! Konstigt nog så fungerar reverbet dock :s weird som fan!
Freddy Postat 20 juli 2011 Postat 20 juli 2011 jag hittar inte heller den filen när jag söker min disk, kanske gömd. Men du kan alltid prova att "resetta" logic, så att alla grundinställningar kommer tillbaka. Ta då bort denna fil: com.apple.logic.pro.plist Ligger i: "Namnet på hårddisken din"/Bibliotek/Preferences
Freddy Postat 20 juli 2011 Postat 20 juli 2011 1. Testa att gå in i skivverktyget och reparera skivberhörigheterna för systemdisken. Funkar? 2. Töm din preferences-mapp helt, deleta alla filer i den. Någon skillnad? 3. Ominstallera Logic.
jontah Postat 22 juli 2011 Trådstartare Postat 22 juli 2011 Vågar fan inte ta bort allt i preference mappen, har sjukt mkt installerat på datorn nu, AU's och shit som jag har ägnat mycket tid åt att installera och få att funka.. skivvertyget och reparera, måste jag inte ha i OSX skivan för det?
Freddy Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Vågar fan inte ta bort allt i preference mappen, har sjukt mkt installerat på datorn nu, AU's och shit som jag har ägnat mycket tid åt att installera och få att funka.. skivvertyget och reparera, måste jag inte ha i OSX skivan för det? Nope, bara starta skivverktyget, markera systemdisken. Sen finns det en knapp som heter "reparera behörigheter".
jontah Postat 23 juli 2011 Trådstartare Postat 23 juli 2011 Gjorde en reparation utan att något hände :/
jontah Postat 28 juli 2011 Trådstartare Postat 28 juli 2011 Någon som vet? Vill helst slippa ominstallera Logic..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.