Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

tjena nu är det så att igår köpte jag m-audio fast track pro ljudkort medföljde gjorde pro tools demo, som jag har installerat men när jag försöker öppna det så hackar det upp sig vid "setting upp midi" fattar inte varför, ska det ställas in nått i datorn? krockar det med ljudkortet som sitter i datorn?? sen prövade jag att installera det på min pappas dator och där går det att öppna det iaf men jag får det inte att spela in nått ljud, är som sagt hellt nybörjare som om det är nån som skulle kunna hjälpa mig från start skulle det vara guld värt! TACK PÅ FÖRHAND/BJÖRN

Annons
Postat

Det kan ju vara så att din dator inte har de specifikationer som behövs (för att köra Pro Tools) eller att någonting

krockar, vad är det för dator?

Mvh/Peter

Postat

Det kan ju vara så att din dator inte har de specifikationer som behövs (för att köra Pro Tools) eller att någonting

krockar, vad är det för dator?

Mvh/Peter

det är en packard bell med vista och den är väl runt 2 år.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.