Piffen Posted February 13, 2005 Share Posted February 13, 2005 Hej allihop! Det är säkert den dummaste frågan ni sett.. eller så har ni sett den ziljoner gånger förut. Men det struntar jag i! 😄 Jag har tröttnat på å kika i bookletsen hemma och sladda runt på internet som en idiot utan att hitta något vettigt. Alltså: Finns det någon som har något tips på vart jag kan vända mig om jag vill ha tag i lite adresser till skivbolag som ger ut dansmusik (skivbolagen själva, hemsidor, forum osv), så att jag kan skicka iväg lite demos. (har redan kikat på bevlar, eftersom jag antar att jag kommer tipsas om dem.. 😆) Tack på förhand //smulan Link to comment Share on other sites More sharing options...
perdefinition Posted February 13, 2005 Share Posted February 13, 2005 De flesta skivbolagen finns ju på internet, om de inte har skrivit ut en adress som du kan skicka demos till kan du väl maila dem och fråga vart du ska skicka? Defected, Ministry of sound, Stockholm records, Black hole, Vandit, Deviant, Junior, Subliminal, React, Sound of Habib är några bolag som kommer upp spontant när jag kollar lite i skivbacken.. Googla för allt du är värd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neosus Posted February 13, 2005 Share Posted February 13, 2005 Kika lite på denna länk: http://www.hitmakarna.nu/ Där finns många länkar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piffen Posted February 13, 2005 Author Share Posted February 13, 2005 tackar tackar! ja har googlat.. men jag blir inte klokare för det. alla svar är välkommna! 😆 tack än en gång 🙂 //smulan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts