BoGarsle Postat 1 juni 2011 Dela Postat 1 juni 2011 Hej, Någon som kan värdera på ett ungefär mina förstärkare? - 1st Marshall JCM800 modell 2204 (original -85) - 1st Marshall JMP (original -69) båda i mina ägor i 25 år och i fint skick. samt en 4X12 låda i original skick som det står CMI på? (blåaktig med vita strippes) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BoGarsle Postat 2 juni 2011 Trådstartare Dela Postat 2 juni 2011 Har suttit och googlat som en galning. Och vad det verkar som är att min blåa CMI 4X12 med svart front är väldigt ovanlig. Har inte lyckats hitta en ända bild på denna 4X12:a. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sakenjag Postat 3 juni 2011 Dela Postat 3 juni 2011 kolla på ljudbojen.. där har de koll 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BoGarsle Postat 6 juni 2011 Trådstartare Dela Postat 6 juni 2011 tack för tipset! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.