Jump to content
Annons

VonFulvuck - The King


Debree

Vad tycks?  

8 röster

  1. 1. Vad tycks?

    • Nä, usch!
      2
    • Ja, den funkar i 1½ minut.
      3
    • Detta svänger ju!
      2


Recommended Posts

  • LÅTNAMN: The King
  • ARTIST: Von Fulvuck
  • GENRE: Elektropop?
  • LÅTLÄNGD: 1:28
  • KOMPOSITÖR/PRODUCENT: Debree
  • INSPELNINGSÅR: 2005
  • FORMAT: mp3
  • STORLEK: 1,68mb
  • LÅTLÄNK: vonfulvuck-theking.mp3

Skulle testa Neko's synt Osiris och det råkade bli en liten slagdänga. 😉

Lite smågullig, småflummig poplåt skulle jag vilja säga 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

skoj att man blev hedrad med en liten låt. 🙁

Lite skoj att du satte funkar i 1½ minut som alternativ efter som jag läste det som en och halv, och det är ju ganska precis så lång låten är. 😆

Tycker sången är lite väl långt bak, kanske aningnens sur på sina håll? Det blir dessutom lite mycket saker som slåss om uppmärksamhet en bit in i låten. Stökigt ostädat och skoj.

Skulle vara skoj om du slipade till den lite och gjorde den längre med lite tydligare sång. Men visst funkar det i en och en halv minut! 😆 funkar nog längre än så också iofs. Mer pop åt folket.

(Menlös parantes för de som bryr sig: det är Osiris 12 i låten, inte 6an...)

Link to comment
Dela på andra sajter

Men without hats har jag ingen aning om vilka det är... 🙂 Ja, visst borde något mer hända, men som sagt är det ju bara ett test 🙂 Funderar på att göra en fullängdare men det verkar som mycket slit för lite resultat just nu..!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fin låt det här... Lite kort, men den är ju självklart inte klar. Skön stämmning. Lägg på en fet bassdrum, fläska på med lite annat, gär klart och skicka in som bidrag till melodifestivalen 2006 😆 Fastna inte i syntträsket utan att gör nått annat av den! Melodin med hur bra som helst och sången gillar jag med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för goda kommentarer 😉

zeblar: Det hade vart kul, men jag tror jag stannar här för tillfället. Har för mycket i luften just nu 😄

Håkan: Plopparna är samplingar från just en gammal casio 🙂 Kul att du uppmärksammade!

Dumb Dan: Hehe, jag tar detta som bra kritik..! Det viktiga är ju trots allt ljudbilden här eftersom det från början är ett "ljudtest". Kul att du gillade rösten också!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...